FrancescCarafi Newbie

Registrat: Jul 01, 2008 Missatges: 283
|
Publicat: Dimarts, 22-Octubre-2013, 14:55 Assumpte: L’INDEPENDENCIA I EL CAVA |
|
|
L’INDEPENDENCIA I EL CAVA
El meu punt de vista vol copsar a l’opinió pùblica, en l’entreveure entre el sentiment patriòtic que és l’indepèndencia i el producte, motor empresarial que és el cava. El cava és pais, capital del cava, població Sant Sadurníd’Anoia, Catalunya. Però si ens possem en terreny econòmic, aquest apreciat producte que despren bombolles, és espanyol, internacional, mundial.
Només cal veure l’expansió exportadora que poseeeix.
Tinguem clar, un altre aspecte senyors directius del cava. El cava és en l’actualitat, el sustentacle, el manteniment de l’economia i el treball per la vila de Sant Sadurní.
Aquesta afirmació ve a compte de unes declaracions, al meu entendre, no massa afortunades, d’algun directiu de una empresa sadurninenca important del cava.
Hom, el lector, pot pensar a que ve tot això. Primer li diría que lleguigues aquestes manifestacions. I en segon terme, dir que cadascú es preocupi del que li pertoca fer. A l’empresari dirigir, comandar el millor possible la seva empresa, el seu negoci. I el polític, en aquests moments de total desconfiança de la ciutadania, actuar amb sinceritat per demostrar al ciutadá de a peu, que la política és ùtil i necessària.
L’indepèndencia i el cava, doncs, opinio meva i penso que assumible per la majoria, són dos coses diferents. Dos terminologies diferenciades. Per tant, senyors directius, no interfereixin, no barregin, no s’entremetrint en llòcs a on no els hi toca. Malgrat que, la política, malauradament, estigui a quasi tot arreu. Deixim dir-lis, enraonadament, que l’empresari del cava s’aboqui en els seus productes, mantenint els llòcs de treball; i el polític s’esmerçi, entre altres fites, poder aconseguir o no l’indepèndencia del nostre pais.
FRANCESC CARAFI QUINTANA
(Sant Sadurní d’Anoia). |
|