Encara no tens una compta? Pots crear-ne una. Com a usuari registrat gaudirás de ventatges com: seleccionar l'apariència de la pàgina, configurar els comentaris i enviar els comentaris amb el teu nom.
Idioma
Selecciona Idioma de la Interficie:
Qui esta en linea ara mateix?
Actualment hi han 49 invitats, 13 membre(s) conectat(s).
Bona vesprada!
Bé, d'entrada dir-te webmaster, que m'acaben de trucar per dir-me que havies penjat un missatge adreçat a un servidor. He trigat un xic a entrar amb el meu usuari perquè devia fer 1 any que no hi entrava i per evitar complicacions me n'he fet un altre, per justament respondre't.
Aviam, d'entrada, no sóc expert en televisió. Ja m'agradaria! Només faltaria. I més si en pogués donar classes.
Abans de la resposta -caram, es fa esperar deus pensar- et diré que la grafia correcta del meu cognom és R-e-c-a-s-e-n-s, no "Racassens". Gràcies!
Aquí, doncs, tens ja la resposta:
Al programa "Amor a primera vista", en efecte, de 1992, presentat per Àlex Casanovas (segurament l'home que més i diversos espais ha presentat a TV3) i l'actriu Montse Guallar, que ja s'havia fet famosa en el seu paper a la Granja a finals dels vuitanta, el sadurninenc que hi va aparèixer és Xavier Serrano i Mir. El seu pare, malauradament traspassat, era professor a l'escola pública de Sant Sadurní. La seva mare és na Teresa Mir i Carbó. Suposo que no hi haurà problema per revelar aquesta informació i dades. En tot cas tu has estat qui l'ha demanada.
Primerament agrair-te molt la teva ràpida resposta en aquest Fòrum desprès de tant de temps.
Efectivament aquesta persona que menciones va participar en el Programa "Amor a primera vista", pero no en la data que he indicat ni on va anar de viatge com a pistes.
Potser un servidor no ha formulat correctament la pregunta i ho hauria de fer en plural.
Pere tant, tot i que la resposta és correcte no s'ajusta al temps i per tant et donarem una nova oportunitat per dir el nom de la persona que et demanem.
Una pista més... va participar en algun concurs més de TV3...
Saps qui és?
Fins aviat!!!
webmaster
PD: Per cert felicitats per l'èxit, ets un crack!!!
1.- per què fas la pilota al Jaume?
Fer la pilota és felicitar a una persona de la Vila que guanya un concurs tant difícil?
2.- perquè fas la pilota al Jaume que t'han havíeu criticat?
Que jo sàpiga ningun membre del Portal l'ha criticat mai, potser alguna persona que ha penjat un post ho fet, soposo, per enveja.3.- perquè fas tant la pilota al Jaume que tan havíeu criticat pel tema RSS?
En Jaume no ha paricipat amb el seu nom en el debat sobre RSS.
4.- Cada quan et canvies la camisa?
Cada dia pel matí
Esperem molt impacientment les teves respostes.
Moltes gràcies!!
Com dirien a TV3, alguna pregunta més?
webmaster
PD: Jaume, investiga una mica i veuràs com la resposta la tens molt aprop.
Com que has matxacat el meu mail, fins avui que m'ho han dit no me n'he assabentat de la teva resposta.
Doncs tot això que em dius, segons el teu punt de vista, és veritat. Segons el meu, no.
D'entrada heu censurat el forum de RSS perquè vam ferir la sensibilitat de la Santa Inquisició. Abans d'això tots el problemes que va desencadenar la carta al 3 de Vuit del Jaume (perquè va dir les veritats), la reunió amb l'Alcalde, el tracte als Raventós (tracte que provoca tós i arcades)... què vols que et digui... dissimula dissimula i la ---- dijo sí!!
Publicat: Dilluns, 07-Juliol-2008, 16:16 Assumpte: Arribo tard... però FELICITATS!
Fa dies que no em passejava per aquí i les conseqüències són aquestes… sé que arribo força tard però de tota manera no volia perdre l’oportunitat de felicitar al guanyador del que va ser aquesta primera ronda dels25 de TV3: Recasens, em trec el barret per donar-te la meva enhorabona.
A més a més, vull afegir un link d’un article relacionat que m’ha fet força gràcia, ja que podem veure l’opinió del senyor Monegal pel que fa la innocent declaració d’intensions d’en Recasens.
Bé, afegeixo que no es per posar-hi llenya, simplement és una curiositat a tenir en compte i que l’he penjat pel protagonista dels nostres missatges, encara que és evident que a aquestes alçades passi desapercebuda... de tota manera (com m’ha ensenyat en Jaume Recasens) aprofito l’ocasió per si cola.
PD.: Tot això de bon rotllo, que tot Sant Sadurní (veïns, coneguts, amics i enemics d’aquest noi) sap que s’ho mereix.
Publicat: Dilluns, 02-Novembre-2009, 19:52 Assumpte: olaaa!! no pensiis que soc un acosador eehh...xD
Hola jaume!
bé no és el millor lloc per preguntar això però estic intentant poderte enviar un mail o alguna cosa i res de res...jajajaa...xdd o buscan el teu facebook..
en fii alla voy!
Crec que el dia 31 a la nit et vaig veure per davant del "DEPASO" de granvia amb muntaner (a bcn) i justament passava el miqui puig el cantant...no se si eres tu o m'ho vaig imaginar...era per resoldre un dubtee meuu jajaja...
be espero la teva resposta....si respons xDD
i que tot testigui anant molt bee!
si vols contesta'm al meu mail o bé contesta aqui no sé fesho com ho vegis!
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum