Encara no tens una compta? Pots crear-ne una. Com a usuari registrat gaudirás de ventatges com: seleccionar l'apariència de la pàgina, configurar els comentaris i enviar els comentaris amb el teu nom.
Idioma
Selecciona Idioma de la Interficie:
Qui esta en linea ara mateix?
Actualment hi han 73 invitats, 8 membre(s) conectat(s).
Publicat: Dilluns, 06-Abril-2009, 19:38 Assumpte: Actuació dels mitjans d'emergència i seguretat de St. Saduní
Els passat 01 d’abril vaig anar a veure la meva mare i vaig comprovar que es trobava estesa a terra desde feia dues hores i mitja a causa d'una caiguda.
Vaig trucar a la Policia Local, que va arribar rapidament i va trucar l’ambulància i seguidament un camió de bombers, ja que la mare s’havia fracturat el fémur i no la podien treure per les escales de la casa.
L’atenció rebuda per part dels agents, així com dels sanitaris i dels bombers de Vilafranca, va ser del tot amable, amb un tracte humà i digne d’agraïr. La meva mare portava molta estona a terra i els agents i sanitaris van estar amb ella en tot moment donant-li soport moral.
Per tot això vull agraïr a totes les persones que van intervenir en el tracte rebut i l’atenció prestada en el desemvolupament de les seves funcions que molts cops supera amb les espectatives esperades.
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum